ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΠΟΤΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ!


Για την επιστολή που αφορούσε την οικονομία και την οποία έστειλε στον Καραμανλή προειδοποιώντας για τους κινδύνους που έρχονταν, μίλησε πριν από λίγο στο Ν. Χατζηνικολάου και τον Real fm ο Δ. Αβραμόπουλος. Ο αντιπρόεδρος της Ν.Δ. αποκάλυψε ότι ο Καραμανλής...
δεν τον κάλεσε ποτέ για να συζητήσουν για τις εκτιμήσεις που είχε γράψει στην επιστολή. Ο Αβραμόπουλος αποκάλυψε επίσης ότι ο Καραμανλής δεν τον κάλεσε ούτε για τις άλλες επιστολές που έστειλε στον Καραμανλή για τα θέματα των υπουργείων από τα οποία πέρασε. Είναι προφανές ότι ο Κουρασμένος βαριόταν που ζούσε...
Share/Save/Bookmark

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails