''ΚΑΤΕΒΑΣΕ'' ΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Η SIXT



Σάλος προκλήθηκε μετά την απίστευτη πρόκληση γερμανικής προέλευσης, αυτή τη φορά, από την εταιρία ενοικίασης αυτοκινήτων Sixt που παρουσιάζει την Ελλάδα να έχει επιστρέψει στη δραχμή.

«Αγαπητοί Έλληνες, δεχόμαστε ξανά δραχμές. Το BMW1 κάμπριο από 26.900 δρχ. την ημέρα», είναι το κείμενο που συνοδεύει φωτογραφία του συγκεκριμένου αυτοκινήτου με το σήμα της Sixt.


Ωστόσο ήταν τόσες οι αντιδράσεις που................................
δέχτηκε η Sixt στην ιστοσελίδα της, ώστε "υποχρεώθηκε" να κατεβάσει την εν λόγω διαφήμιση και τη θέση της πήρε μία άλλη. Συγκεκριμένα, και η ιστοσελίδα της Sixt στο Facebook πλημμύρισε με αρνητικά σχόλια πολιτών, τόσο από την Ελλάδα όσο και από τη Γερμανία για την διαφήμιση με την "δραχμή".

Πάντως αυτό του ήθελε η Sixt το πέτυχε, γιατί κάποιο ''πουλάκι'' που μας τηλεφώνησε από την Γερμανία, μας είπε ότι όλο αυτό ήταν διαφημιστικό κόλπο, να γίνει δηλαδή ''ντόρος'' και  να προβληθεί η Εταιρεία. Άλλωστε όπως μας πληροφορεί η πηγή μας, οι Εταιρείες δεν ασχολούνται με την πολιτική, αλλά μερικές φορές την εκμεταλεύονται.

Και εμείς έδω οι αυτόχθονες είδαμε το ''τυράκι'' αλλά δεν είδαμε την φάκα!!

''Τhe New
Daily Mail''
Newsroom
Share/Save/Bookmark
Enhanced by Zemanta

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails