ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΑΠΟΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΔΗΛΩΜΕΝΗΣΣε αλλαγή στρατηγικής προανατολίζεται το ΠΑΣΟΚ. Αυτό, τουλάχιστον άφησε να εννοηθεί πριν από λίγο ο εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Γ. Παπακωνσταντίνου. Σύμφωνα με πληροφορίες του pressmme, στις χθεσινές συσκέψεις που είχε ο Γιώργος Παπανδρέου με τους στενούς του συνεργάτες στην Ιπποκράτους αλλά και με τον Ε. Βενιζέλο στη Βουλή, κατέληξε στην αλλαγή στρατηγικής για να αποσυσπειρωθεί η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Ν.Δ. Το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να αποσυνδέσει τώρα την ψηφοφορία για το πόρισμα της προανακριτής στην υπόθεση Παυλίδη από την απώλεια της «δεδηλωμένης» για την κυβέρνηση.
Η στρατηγική έχει να κάνει με την διαπίστωση ότι υπό το ενδεχόμενο να χάσει την δεδηλωμένη η κυβέρνηση και να προκηρυχθούν πρόωρες εκλογές οι βουλευτές της Ν.Δ. εκτιμώντας ότι οι μισοί από αυτούς δεν θα επενεκλεγούν θα ψηφίσουν κατά της παραπομπής. Σωστή η στρατηγική του ΠΑΣΟΚ. Άργησε όμως να την καταλάβει.



![Reblog this post [with Zemanta]](http://img.zemanta.com/reblog_e.png?x-id=f25c160e-2c4f-8a72-8242-e2b7a47f8b50)





0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου