ΤΑ ΝΕΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Κώστας Ντελέζος
Τρία νέα γκαράζ συνολικής δυναμικότητας 1.130 θέσεων παραδίδονται μέσα στις ερχόμενες μέρες στη διάθεση των οδηγών- χρηστών του Μετρό, το οποίο χθες το μεσημέρι άρχισε πάλι τα δρομολόγια προς το Αεροδρόμιο, κάνοντας στάση και στον καινούργιο σταθμό του Νομισματοκοπείου.
Τον σταθμό του Νομισματοκοπείου, που θα εξυπηρετεί καθημερινά 30.000 επιβάτες, παρέδωσε χθες το μεσημέρι στο επιβατικό κοινό ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιάς και ανακοίνωσε ότι τον ερχόμενο Δεκέμβριο θα λειτουργήσει και ο σταθμός του Χολαργού. Η απόσταση από το Νομισματοκοπείο έως το κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα) με το Μετρό θα διανύεται πλέον σε 10 λεπτά, ενώ για την ίδια διαδρομή σε ώρες αιχμής με το Ι.Χ. αυτοκίνητο απαιτούνται τουλάχιστον 40 λεπτά.Στον επιφανειακό χώρο του νέου σταθμού πρόκειται να λειτουργήσει σε 15 μέρες ο μεγαλύτερος σταθμός μετεπιβίβασης του Μετρό, όπου θα καταλήγουν όλες οι λεωφορειακές γραμμές που τώρα εξυπηρετούν τους κοντινούς δήμους και τα Μεσόγεια. Οι επιβάτες θα φτάνουν στο Νομισματοκοπείο με τα λεωφορεία και στη συνέχεια θα κατευθύνονται προς το κέντρο της Αθήνας με το Μετρό.
Επίσης, πέραν του σταθμού μετεπιβίβασης, πρόκειται να παραδοθούν στους οδηγούς- χρήστες του Μετρό τρία νέα γκαράζ. Το μεγαλύτερο γκαράζ (εκτείνεται σε τρεις ορόφους), δυναμικότητας 630 θέσεων, θα λειτουργήσει σε 15 μέρες στον σταθμό του Νομισματοκοπείου. Αρχικά θα δοθεί σε χρήση ο πρώτος όροφος και ώς το τέλος Σεπτεμβρίου και οι άλλοι δύο.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε χθες ο κ. Σουφλιάς, «ο σταθμός Νομισματοκοπείο εκτός από την εξαιρετική του αρχιτεκτονική- αισθητική αποτελεί και έναν σημαντικό συγκοινωνιακό κόμβο όπου το Μετρό συνδυάζεται οργανωμένα με τα λεωφορεία και τα Ι.Χ.».
Στις 20 Σεπτεμβρίου πρόκειται να δοθεί σε λειτουργία ο υπαίθριος χώρος στάθμευσης στον σταθμό του Κορωπίου, δυναμικότητας 250 θέσεων. Επιπλέον, στις 30 Σεπτεμβρίου πρόκειται να λειτουργήσει στον σταθμό της Κάντζας άλλος ένας υπαίθριος χώρος στάθμευσης 250 θέσεων αυτοκινήτων. Τα δύο πάρκινγκ θα εξυπηρετούν όλους όσοι προέρχονται από τις νότιες και ανατολικές περιοχές της Αττικής.
Τόσο ο μεγάλος χώρος στάθμευσης στο Νομισματοκοπείο όσο και τα δύο γκαράζ σε Κορωπί και Κάντζα θα ενταχθούν στην τιμολογιακή πολιτική του Μετρό, σύμφωνα με την οποία οι επιβάτες- οδηγοί με την επίδειξη του εισιτηρίου του Μετρό πληρώνουν μισό τέλος στάθμευσης.
Τέλος στα λεωφορεία
Στο μεταξύ, καταργούνται από σήμερα οι λεωφορειακές γραμμές Χ5 Σταθμός Εθνικής Άμυνας- Σταθμός Χαλανδρίου- Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας και Χ6 Σταθμός Εθνικής Άμυνας- Σταθμός Δουκίσσης Πλακεντίας Εxpress. Σημειώνεται ότι με την επανέναρξη των δρομολογίων του Μετρό όλες οι ετήσιες κάρτες Μετρό αξίας 300 ευρώ ισχύουν αποκλειστικά για μετακινήσεις στις γραμμές 2 και 3 μέχρι τον σταθμό Κορωπί.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου