ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AGB NIELSEN ΚΑΙ FACEBOOK:ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΙΛ ΜΑΣ,ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΠΑΚΕΤΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
23 Σεπτεμβρίου 2009
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ FACEBOOK ΚΑΙ NIELSEN
Έγινε η αναγγελία της πολυετούς στρατηγικής συμμαχίας της Nielsen, της μεγαλύτερης εταιρείας έρευνας αγορών στον κόσμο, με το Facebook, το μεγαλύτερο παγκοσμίως κοινωνικό δίκτυο (social media network) με 300 εκατομμύρια χρήστες.
Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν πάνω σε προϊόντα και λύσεις που θα επιτρέψουν στους εμπλεκόμενους της online αγοράς την καλύτερη κατανόηση της αξίας του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων στα πλαίσια μιας συνολικά σχεδιασμένης στρατηγικής επικοινωνίας και marketing.
H πρώτη υπηρεσία που υλοποιείται στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας είναι η Nielsen BrandLift, που μετρά την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο Facebook, μέσω μιας σύντομης και απλής έρευνας μιας ή δύο ερωτήσεων. Η υπηρεσία Nielsen BrandLift θα είναι εμπορικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες τους ερχόμενους μήνες, και έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να διεξαχθούν εκατοντάδες μελέτες με πελάτες που διαφημίζονται στο Facebook.
Είναι αυτονόητο ότι η Nielsen θα διατηρήσει τα υψηλά standards που τη χαρακτηρίζουν σχετικά με τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής, χρησιμοποιώντας πάντα μια ανοικτή, διαφανή προσέγγιση
στην έρευνα για το Facebook.
Η αύξηση της εμπιστοσύνης των διαφημιζόμενων στα νέα μέσα είναι μια βασική παράμετρος για την ανάπτυξη του κλάδου. Με το νέο αυτό προϊόν, καθώς και με άλλα εργαλεία που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, η Nielsen θα συνεχίσει να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του marketer και του καταναλωτή, παρέχοντας μια βαθύτερη κατανόηση σχετικά με την λειτουργία της on-line επικοινωνίας.
Σαν ηγέτιδα και καινοτόμος εταιρεία στην μέτρηση και ανάλυση στον τομέα των μέσων και των καταναλωτικών δεδομένων, η Nielsen έχει ως διαρκή στόχο να ενισχύει τις δυνατότητές της να βοηθά και να υποστηρίζει τους πελάτες της. Η συμμαχία με το Facebook είναι ένα έξοχο παράδειγμα αυτής της στρατηγικής, και μια συναρπαστική προσθήκη στο πρόγραμμα μέτρησης μέσων Αnytime Anywhere Media Measurement, που λειτουργεί από το 2006.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;
ΠΛΕΟΝ Η AGB NIELSEN ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ POLLS ΚΑΙ APPLICATIONS ΣΤΟ FACEBOOK ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ, ΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ,ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΩΣΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ,ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΣΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SOCIAL MEDIA ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ FACEBOOK ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.
ΠΡΕΖΑ TV
23 Σεπτεμβρίου 2009
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ FACEBOOK ΚΑΙ NIELSEN
Έγινε η αναγγελία της πολυετούς στρατηγικής συμμαχίας της Nielsen, της μεγαλύτερης εταιρείας έρευνας αγορών στον κόσμο, με το Facebook, το μεγαλύτερο παγκοσμίως κοινωνικό δίκτυο (social media network) με 300 εκατομμύρια χρήστες.
Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν πάνω σε προϊόντα και λύσεις που θα επιτρέψουν στους εμπλεκόμενους της online αγοράς την καλύτερη κατανόηση της αξίας του διαδικτύου και των κοινωνικών μέσων στα πλαίσια μιας συνολικά σχεδιασμένης στρατηγικής επικοινωνίας και marketing.
H πρώτη υπηρεσία που υλοποιείται στα πλαίσια αυτής της συνεργασίας είναι η Nielsen BrandLift, που μετρά την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης στο Facebook, μέσω μιας σύντομης και απλής έρευνας μιας ή δύο ερωτήσεων. Η υπηρεσία Nielsen BrandLift θα είναι εμπορικά διαθέσιμη στις Ηνωμένες Πολιτείες τους ερχόμενους μήνες, και έως το τέλος του χρόνου αναμένεται να διεξαχθούν εκατοντάδες μελέτες με πελάτες που διαφημίζονται στο Facebook.
Είναι αυτονόητο ότι η Nielsen θα διατηρήσει τα υψηλά standards που τη χαρακτηρίζουν σχετικά με τον σεβασμό της ιδιωτικής ζωής, χρησιμοποιώντας πάντα μια ανοικτή, διαφανή προσέγγιση
στην έρευνα για το Facebook.
Η αύξηση της εμπιστοσύνης των διαφημιζόμενων στα νέα μέσα είναι μια βασική παράμετρος για την ανάπτυξη του κλάδου. Με το νέο αυτό προϊόν, καθώς και με άλλα εργαλεία που θα αναπτυχθούν στο μέλλον, η Nielsen θα συνεχίσει να γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ του marketer και του καταναλωτή, παρέχοντας μια βαθύτερη κατανόηση σχετικά με την λειτουργία της on-line επικοινωνίας.
Σαν ηγέτιδα και καινοτόμος εταιρεία στην μέτρηση και ανάλυση στον τομέα των μέσων και των καταναλωτικών δεδομένων, η Nielsen έχει ως διαρκή στόχο να ενισχύει τις δυνατότητές της να βοηθά και να υποστηρίζει τους πελάτες της. Η συμμαχία με το Facebook είναι ένα έξοχο παράδειγμα αυτής της στρατηγικής, και μια συναρπαστική προσθήκη στο πρόγραμμα μέτρησης μέσων Αnytime Anywhere Media Measurement, που λειτουργεί από το 2006.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;;
ΠΛΕΟΝ Η AGB NIELSEN ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ POLLS ΚΑΙ APPLICATIONS ΣΤΟ FACEBOOK ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ, ΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ,ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΩΣΤΕ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥ,ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΣΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ SOCIAL MEDIA ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΑΚΕΛΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ FACEBOOK ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΤΡΙΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ.
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.
ΠΡΕΖΑ TV
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου