Image by kevindooley via Flickr
Μεταξύ άλλων, εγκρίθηκαν:.......................
• Η χρηματοδότηση για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, στο τμήμα Τρεις Γέφυρες-Πειραιάς (92 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη (80 εκατ. ευρώ για την κατασκευή και 61,9 εκατ. ευρώ για την Α’ φάση των απαλλοτριώσεων),
• η κατασκευή έργων υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Λιανοκλαδίου-Δομοκού από το 25ο χλμ. έως το 52ο χλμ. και προμήθεια υλικών επιδομής από το 10ο χλμ. έως έξοδο Σ.Σ. Δομοκού - Α’ φάση (13,7 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση τμήματος Τρεις Γέφυρες-ΣΚΑ για υποδομή, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, ηλεκτροκίνηση (12,4 εκατ. ευρώ), αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης μεταξύ Χ.Σ. 37+074 – Σ.Σ. Δοϊράνης (10,115 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ-Α/Δ Σπάτων (9,0 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή γραμμών σύνδεσης προς Ικόνιο και προς υφιστάμενο δίκτυο, στο συγκρότημα Θριασίου Πεδίου - Β’ φάση (7,7 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Οινόης-Χαλκίδας (7,28 εκατ. ευρώ),
• η προμήθεια σήματος ραδιοκάλυψης GSM-R, με συναφείς υπηρεσίες για τον σιδηροδρομικό άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη-Προμαχώνας (7,0 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή έργων υποδομής της ν.δ.σ.γ.υ.τ. Λιανοκλαδίου-Δομοκού από Σ.Σ. Λιανοκλαδίου έως το 14ο χλμ. και προμήθεια υλικών επιδομής για το τμήμα από είσοδο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου έως το 10ο χλμ. (5,0 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης μεταξύ Σ.Σ. Δοϊράνης-Σ.Σ. Καστανούσας (4,79 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση τμήματος σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου μεταξύ Σ.Σ. Διδυμοτείχου-Σ.Σ. Μαρασίων (4,78 εκατ. ευρώ),
• η ανακαίνιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών Ανδρίτσας-Καλαμάτας, Ζευγολατιού-Καλόνερου και Λεύκτρου-Μεγαλόπολης υπό κυκλοφορία (4,37 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη - Β’ φάση (4,0 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή γραμμής σύνδεσης Λιμένα Ν. Ικονίου με συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (3,5 εκατ. ευρώ),
• η κατασκευή νέας γραμμής Κορίνθου-Κιάτου (2,4 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου, μεταξύ Σ.Σ. Σουφλίου-Σ.Σ. Διδυμοτείχου (2,74 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Διακοπτού-Καλαβρύτων (2,12 εκατ. ευρώ),
• οι απαλλοτριώσεις (Β’ φάση) για συγκρότημα Θριασίου Πεδίου με γραμμές σύνδεσης προς υφιστάμενο δίκτυο (2,0 εκατ. ευρώ),
• η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης μεταξύ Τ.Χ.5 Θεσσαλονίκης-Χ.Σ. 37+074 (1,274 εκατ. ευρώ) και
• η αναβάθμιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών Κορίνθου-Ανδρίτσας και Άργους-Ναυπλίου (1,272 εκατ. ευρώ) κ.α.

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου