Όπως τόνισε ο υπουργός Δημήτρης Ρέππας, στον φορέα θα ενταχθούν εκτός από τον ΗΣΑΠ, την ΕΘΕΛ και τους ΗΛΠΑΠ, το Μετρό, το Τραμ, ο Προαστιακός στο τμήμα της Αττικής, καθώς και τα ΚΤΕΛ που εκτελούν μεταφορικό έργο εντός της Αττικής.
Στόχος είναι η μείωση του λειτουργικού κόστους κατά 10% μέσα στο 2010, η αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 20% μέχρι το 2012, ώστε τα ΜΜΜ να αντιπροσωπεύουν το 50% των ημερήσιων μετακινήσεων στο Λεκανοπέδιο.
Απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις η πολιτική ηγεσία του υπουργείου δήλωσε:
- Δεν πρόκειται να αυξηθούν τα εισιτήρια τουλάχιστον μέσα στο 2010
- Δεν αποκλείεται η κάρτα απεριορίστων διαδρομών να επεκταθεί σε όλα τα ΜΜΜ της Αττικής.
- Περίπου ένας στους πέντε επιβάτες δεν πληρώνει εισιτήριο. Στα μέσα σταθερής τροχιάς το ποσοστό αυτό είναι αισθητά μικρότερο γύρω στο 5%-6%, ενώ στα επίγεια μέσα το ποσοστό αυτό φτάνει και ξεπερνά το 15%.
- Δεν αποκλείεται να ανατεθεί η είσπραξη των εισιτηρίων σε ιδιωτικό φορέα
- Το ύψος του κομίστρου θα αποφασίζεται σε συνεννόηση του ΟΑΣΑ με τα αρμόδια υπουργεία.
- Η συγχώνευση όλων των φορέων υπό την ομπρέλα του ΟΑΣΑ θα είναι προς το παρόν λειτουργική και όχι οργανωτική, γεγονός που σημαίνει ότι παραμένουν οι επιμέρους διοικήσεις των φορέων.
- Δεν είναι στις επιλογές του υπουργείου να αλλάξει το ιδιοκτησιακό καθεστώς στα ΜΜΜ, γεγονός που πρακτικά σημαίνει ότι αποκλείονται ιδιωτικοποιήσεις
- Τα έργα που γίνονται στον ΗΣΑΠ αναμένεται να ολοκληρωθούν το φθινόπωρο
- Θα διατηρηθούν οι συλλογικές συμβάσεις των εργαζομένων στα ΜΜΜ. Δεν θα αλλάξει το καθεστώς τονίστηκε χαρακτηριστικά.
- Αρχισε η παραλαβή των 220 νέων λεωφορείων φυσικού αερίου
- Η εξοικονόμηση προσωπικού και κυρίως οδηγών, όπου υπάρχουν κενές οργανικές θέσεις θα γίνει μέσω της αναδιάρθρωσης του συστήματος των δρομολογίων.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου