Image by karpidis via Flickr
kerkhora.blogspot.Το νομοσχέδιο για τη λεγόμενη απελευθέρωση των οδικών μεταφορών προωθεί τη...
μονοπώληση και τη συγκέντρωση του μεταφορικού έργου σε λίγες μονοπωλιακές επιχειρήσεις.
Με την υποχρεωτική ένταξη στις μεταφορικές εταιρείες, την κατάργηση της προσωπικής άδειας και την απεριόριστη έκδοση νέων αδειών μόνο σε εταιρείες, προωθείται η απαξίωση της δουλειάς χιλιάδων αυτοαπασχολούμενων και η μείωση του ήδη χαμηλού εισοδήματός τους, ώστε να αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους.
Με τη θέσπιση πενταετούς περιόδου προσαρμογής, την εφάπαξ εισφορά για τις νέες άδειες και την κοροϊδία του Πράσινου Ταμείου, προσπαθούν να παραπλανήσουν τους επαγγελματίες για να περάσει πιο εύκολα η παράδοση του κλάδου στο μεγάλο κεφάλαιο.
Η απόφαση του πρωθυπουργού και της κυβέρνησης να επιτάξουν τα φορτηγά Δ.Χ. και να επιστρατεύσουν τους οδηγούς τους, αποτελεί φυσιολογική κίνηση μιας αδίστακτης κυβέρνησης που έχει ως στόχο να τσακίσει κάθε απεργιακό δικαίωμα και να κάνει επίδειξη πυγμής απέναντι στα λαϊκά στρώματα. Η κατάπτυστη αυτή απόφαση αποδείχνει ότι το μόνο που απομένει να κάνει η κυβέρνηση, είναι το άνοιγμα των τόπων εξορίας.
Επιβεβαιώνεται ότι για να μη βρίσκεται ο λαός διαρκώς στα δόκανα των αδιεξόδων και της συστηματικής προσπάθειας των κυβερνώντων να τον διαχωρίζουν με διάφορα διλήμματα και τεχνητές αντιπαραθέσεις, δεν έχει άλλο δρόμο από αυτόν της ενωμένης πάλης για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής.
Καλούμε όλους τους αυτοαπασχολούμενους στη μεταφορά να αγωνιστούν μαζί με τους εργαζόμενους για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής, να παλέψουν για έναν άλλο δρόμο ανάπτυξης που να εξυπηρετεί τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες και όχι τα κέρδη των μονοπωλίων, με δημόσιο έλεγχο και κοινωνική ιδιοκτησία των μέσων μεταφοράς που θα εξασφαλίζει ανθρώπινη δουλειά, ικανοποιητικό εισόδημα και δικαιώματα στους εργαζόμενους στις μεταφορές.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου