ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΣ Ν.ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗ

Ganz-Mavag trainset A-6463 of OSE at Tripolis ...Image via Wikipedia



ΠΡΟΣ: 1. κ.κ. ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ, ΡΕΠΟΡΤΕΡ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Μ.Μ.Ε.
(ΕΝΤΥΠΟ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ)
2. κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ, ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ
3. κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
4. κ.κ. ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ & ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΟΣΕ


Μετά την υπογραφή του Μνημονίου με την ΤΡΟΪΚΑ και την ένταξη του Σιδηροδρόμου σ΄αυτό για τη «δήθεν εξυγίανσή» του, η ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών επιδίδεται σε αγώνα δρόμου προσπαθώντας με φαιδρά επιχειρήματα και παρασύροντας τους εκπροσώπους των Μ.Μ.Ε. να πείσει την κοινή γνώμη ότι στο Σιδηρόδρομο υπάρχει «πλεονάζον» προσωπικό και ότι δίνουν «ΜΑΧΗ» για να μην απολυθεί.

Η αλήθεια είναι ότι περίφημο σχέδιο της «δήθεν εξυγίανσης»...

όπως εκπονήθηκε από την Κυβέρνηση και την ΤΡΟΪΚΑ είναι ένα σχέδιο απαξίωσης και συρρίκνωσης του σιδηροδρόμου μιας και περιλαμβάνει σύμφωνα με δημοσιεύματα τα κάτωθι:
α) ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ
β) ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ
γ) ΔΙΚΤΥΟ ΥΠΟ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
δ) ΔΙΚΤΥΟ ΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.
Όπως μπορεί ο καθένας να αντιληφθεί με εφαρμογή του α) και β) μέρους του σχεδίου τα σιδηροδρομικά δίκτυα Πελοποννήσου – Δυτικής Μακεδονίας – Ανατολικής Μακεδονίας, Θράκης και Δυτικής Θεσσαλίας θα κλείσουν και ως εκ τούτου δύναται να περισσεύουν εργαζόμενοι γεωγραφικά.
Είναι γνωστό σε όλους ότι για όλα τα σιδηροδρομικά δίκτυα η σχέση εργαζομένων προς χλμ. Γραμμής είναι 5:1.
Αυτό αποδεικνύεται και από το σημερινό σχέδιο και τον αριθμό των εργαζομένων που θέλει να διατηρήσει η Κυβέρνηση σε αναλογία με το τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου που θα διατηρήσει σε λειτουργία.
(3.500 εργαζόμενοι : 700 km γραμμής = 5 άτομα / χιλιόμετρο).
Εάν λοιπόν υπήρχε πολιτική βούληση και πραγματικό σχέδιο για εκσυγχρονισμό και ανάπτυξη του σιδηρόδρομου, στα 2.500 km σιδηροδρομικού δικτύου που βρίσκονται εν λειτουργία χρειαζόμασταν 12.500 σιδηροδρομικούς ενώ σήμερα εργάζονται μόλις 5.940 άτομα και γι΄αυτό οι εταιρείες του Ομίλου οφείλουν 20.000 ημέρες ΡΕΠΟ και άλλες τόσες ημέρες κανονικών αδειών.

Δυστυχώς στην Ελλάδα οι λέξεις έχουν χάσει το νόημά τους.
ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ δεν σημαίνει «ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ» όπως ευαγγελίζεται ο αρμόδιος Υπουργός.
ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ δεν σημαίνει «ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΚΤΥΟΥ».
ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ δεν σημαίνει «ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ή ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ».
ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ δεν σημαίνει «ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΚΙΝΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ».
ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ δεν σημαίνει «ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΩΝ ΦΙΛΕΤΩΝ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ» (ΘΡΙΑΣΙΟ – ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ).
Τέλος, δεν είναι δυνατόν να προωθείται μια δήθεν εξυγίανση σε έναν Οργανισμό ο οποίος καλείται να λειτουργεί με πολιτικά κριτήρια, πολιτικές αποφάσεις και διορισμένες διοικήσεις και την ίδια ώρα να τον αξιολογούν με «επιχειρηματικά κριτήρια».
ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ για εμάς τους εργαζόμενους σημαίνει:
1. Αλλαγή τους πλέγματος των δρομολογίων.
2. Κατάλληλες ανταποκρίσεις στο περιφερειακό δίκτυο.
3. Ενίσχυση και εξορθολογισμός των δρομολογίων.
4. Επανακαθορισμός κομίστρων στις εμπορευματικές μεταφορές.
5. Προσέλκυση νέων πελατών για τα εμπορεύματα.
6. Ανάπτυξη δραστηριοτήτων με στόχο την αύξηση των εσόδων.
7. Αύξηση της τιμής των εισιτηρίων στα πλαίσια του ανταγωνισμού και των ευρωπαϊκών κρατών.
8. Εξορθολογισμός του υπηρετούντος προσωπικού με εσωτερικές μετατάξεις.
9. Πρόσληψη νέων εργαζομένων με τους ίδιους όρους για μείωση του κόστους.
10. Επανεκτέλεση δρομολογίων στις ΒΙ.Π.Ε. που υφίσταται σιδηροδρομικό δίκτυο (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΒΟΛΟΣ – ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΘΡΑΚΗ – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ).
11. Αυστηρός έλεγχος των πεπραγμένων όλων των διορισμένων στις Εταιρείες του Ομίλου (Πρόεδροι – Σύμβουλοι – Γενικοί Διευθυντές – Διευθυντές).
12. Αξιοποίηση και όχι εκποίηση της ακίνητης περιουσίας.
13. Εκποίηση του άχρηστου υλικού.
14. Αγορά νέου τροχαίου υλικού ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
15. Ολοκλήρωση των έργων ώστε να υπάρχει ανταπόδοση της επένδυσης.
16. Αξιοποίηση του προσωπικού με ελεγκτικούς μηχανισμούς με στόχο την περιστολή των διαφυγόντων εσόδων.
17. Δραστηριοποίηση της Διεύθυνσης εσωτερικού ελέγχου.
18. Περιστολή και έλεγχος προμηθειών των εταιρειών.
19. Καταβολή επιδοτήσεων εισιτηρίων και άγονων γραμμών.
20. Ανάληψη από το κράτος των δαπανών και του χρέους που οφείλεται για την κατασκευή και συντήρηση του δικτύου.

Εάν όλα τα παραπάνω είχαν πραγματοποιηθεί από τις Κυβερνήσεις ο Οργανισμός δεν θα παρήγαγε ούτε χρέη ούτε ελλείμματα.
Κανείς όμως δεν μπορεί να ισχυρισθεί ότι προσπάθησε να τα εφαρμόσει.
Κανείς από τους υπεύθυνους για την κατάντια του Οργανισμού, δεν μπορεί να αισθάνεται υπερήφανος.
Δεν πλήρωσε ποτέ κανείς για τα εσκεμμένα επιχειρηματικά λάθη που απέβησαν εις βάρος του Οργανισμού και εις όφελος των ανταγωνιστών του τρένου.
Έλεος λοιπόν!!!! Σταματήστε να αναμασάτε την ίδια καραμέλα περί ελλείμματος, χρέους και πλεονάζοντος προσωπικού!!! Πείτε για μια φορά στην ζωή σας την ΑΛΗΘΕΙΑ στους Έλληνες.
Αναλάβετε έστω και μία φορά την πολιτική ευθύνη που σας βαρύνει και σταματήστε να τα φορτώνετε όλα στους εργαζόμενους.
Είναι ξεκάθαρο ότι προχωράτε σε ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού με τη βοήθεια και τις πλάτες του Δ.Ν.Τ.
Άλλωστε όσοι γνωρίζουν από σιδηρόδρομο - γιατί εσείς δεν γνωρίζετε - ξέρουν ότι το χρέος των 10 δις € αναλύεται ως εξής: α) 7,7 δις € υποχρεώσεις του κράτους για τις υποδομές, β) 1,5 δις € οι οφειλές του κράτους για την επιδότηση εισιτηρίων και άγονων γραμμών και γ) τον εξαναγκασμό του ΟΣΕ να λειτουργεί με πολιτικά κριτήρια και να τον αξιολογείτε σήμερα με επιχειρηματικά.
Το μάρμαρο των πολιτικών ρουσφετιών καλούνται σήμερα να το πληρώσουν όλοι οι Έλληνες πολίτες και οι εργαζόμενοι. Είτε ιδιωτικοποιήσετε τον ΟΣΕ είτε όχι, τα 10 δις € πρέπει να πληρωθούν.
Το μάρμαρο των λανθασμένων πολιτικών προσπαθούν να το φορτώσουν και αυτό στους εργαζόμενους, λέγοντας ΨΕΜΑΤΑ γιατί δεν έχουν το πολιτικό θάρρος και την ανδρεία να πουν ΑΛΗΘΕΙΑ.

Έχουν επιλέξει τον κοινωνικό αυτοματισμό και την παραπληροφόρηση, για να εξυπηρετήσουν τους ανταγωνιστές του τρένου.
Είναι ολοφάνερο ότι υπάρχει πλήρης υποταγή στα ντόπια και ξένα ιδιωτικά συμφέροντα.

Οι σιδηροδρομικοί θα προασπίσουν το δικαίωμα στην εργασία και την προσφορά τους στο κοινωνικό σύνολο και θα αντισταθούν μέχρις ενός στις προθέσεις της Κυβέρνησης για απολύσεις και μετατάξεις οι οποίες οδηγούν στην ανεργία και στην ανέχεια καθώς και κατάργηση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Θα υπερασπισθούν την επιβίωση των οικογενειών τους, το Δημόσιο και Κοινωνικό Σιδηρόδρομο.

Σας καλούμε σε δημόσιο διάλογο από μηδενική βάση.
Σας προκαλούμε να σεβαστείτε αυτό τουλάχιστον το συστατικό της Δημοκρατίας και να σταματήσετε τους μονολόγους και την παραπληροφόρηση.


ΟΛΑ ΣΤΟ ΦΩΣ!!!



ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ

Share/Save/Bookmark
Enhanced by Zemanta

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails