Υπ. Οικονομικών: Δεν αποκλείεται αναθεώρηση του ελλείμματος του 2009


Ανοικτό το ενδεχόμενο αναθεώρησης του ελλείμματος του 2009 άφησε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών Ηλίας Πλασκοβίτης.
Ο κ. Πλασκοβίτης μεταφέροντας το φορολογικό νομοσχέδιο Ο κ. Πλασκοβίτης μεταφέροντας το φορολογικό νομοσχέδιο Μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του MEGA, είπε ότι το υπουργείο είναι σε συνεννόηση με στελέχη της Eurostat, αλλά απέφυγε να αναφερθεί σε συγκεκριμένο ποσοστό αύξησης του ελλείμματος (το οποίο προς το παρόν είναι στο 13,8% του ΑΕΠ).
Υπενθυμίζεται ότι η Ελλάδα έστειλε αναθεωρημένα στοιχεία στο τέλος Σεπτεμβρίου και το πόρισμα του κοινοτικού οργάνου αναμένεται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου.
Ο γενικός γραμματέας είπε ότι μέσα στο 2010 από άποψη θέσπισης μέτρων «ότι μπορούσαμε να κάνουμε το κάναμε», με τελευταίο βήμα την περαίωση, προσθέτοντας ότι το 2010 θα κλείσει εντείνοντας την προσπάθεια με τις ισχύουσες διατάξεις.
Για το 2011 είπε ότι υπάρχει «μαξιλάρι» αφού ο προϋπολογισμός βάζει τον πήχυ στο 7% του ΑΕΠ έναντι στόχου του Μνημονίου 7,6% και πρόσθεσε ότι η ελληνική οικονομία είναι σε εμπόλεμη κατάσταση. «Είμαστε σε γενική ετοιμότητα για πρόσθετα μέτρα αν χρειαστεί" συμπλήρωσε.
Share/Save/Bookmark

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails