Υπουργείο Παιδείας: «Δεν αλλάζει τίποτα στις απουσίες»


«Γυρίζουμε σε ό,τι ίσχυε μέχρι πέρυσι» δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ η υφυπουργός Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Εύη Χριστοφιλοπούλου, σχετικά με το ζήτημα των απουσιών και τις αντιδράσεις που εκδηλώθηκαν από μαθητές στο ενδεχόμενο μείωσης τουςShare/Save/Bookmark

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails