skip to main |
skip to sidebar
Είναι πραγματικά εντυπωσιακό και πρόσφορο για αναλύσεις το 7,3% που συγκέντρωσε ο υποψήφιος Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Αμυράς. Ο παρουσιαστής της εκπομπής “Μένουμε Ελλάδα” (ΕΡΤ), με κεντρικό σύνθημα τα πέντε “Π” (πράσινο, ποδήλατα, πεζοδρόμια, πάρκινγκ και πολιτισμός), κάνοντας...
καμπάνια μέσω διαδικτύου και χωρίς χρήματα για διαφήμιση κατάφερε να καταγραφεί στον εκλογικό χάρτη, ξεπερνώντας την Ελ. Πορτάλιου του ΣΥΝ. Από το πουθενά και έχοντας διανύσει πολλά χιλιόμετρα στους δρόμους της πόλης με το ποδήλατό του ο σχετικά αναγνωρίσιμος υποψήφιος απευθύνθηκε κυρίως σε νέους, σε ανθρώπους με ευαισθησίες για το περιβάλλον, ενώ έκλεισε τα αυτιά του στις σειρήνες που τον κάλεσαν να προσκολληθεί σε άρματα άλλων. Ο Γιώργος Αμυράς με την τρέλα του και με μια πρωτοποριακή επικοινωνιακή μέθοδο κέρδισε μέσω Facebook και Twitter αυτά που άλλοι χάνουν στα καφενεία και τις πλατείες. Είναι πολύ πιθανό ότι το ποδήλατό του θα τον οδηγήσει μακριά...
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου