Υπάρχουν σχολεία με γεμάτες τις αποθήκες τους από ΒΙΒΛΙΑ! Δηλαδή αυτά τα βιβλία δεν μας κάνουν ; Μετά μας λένε `κλέφτες` οι Ευρωπαίοι και μας ενοχλεί!



Κάθε νέα σχολική χρονιά ο ΟΕΔΒ στέλνει 45.000.000 εκατομμύρια βιβλία σε όλα τα δημόσια σχολεία της χώρας.
Προσωπικά ο αριθμός μου φάνηκε υπερβολικός για μια χώρα με 10.500.000 πληθυσμό!
Έτσι, μου κίνησε την περιέργεια να πάρω τη γνώμη ενός γείτονα, συνταξιούχου λυκειάρχη, σχετικά με όλο αυτό το χάος που επικρατεί φέτος στα δημόσια σχολεία με τη δωρεάν διανομή των σχολικών συγγραμμάτων!

Ξέρετε τι μου είπε σχετικά με τα βιβλία ;
Πως αυτά που έστελνε ο..................
ΟΕΔΒ κάθε χρόνο στο δικό του σχολείο(σε συνεργασία πάντα με τη ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ της περιοχής), ήταν τα διπλάσια από το σύνολο των μαθητών του σχολείου.
Πως τα περισσότερα από αυτά τα βιβλία κατέληγαν στην αποθήκη του σχολείου, και την αμέσως επόμενη σχολική χρονιά το έργο επαναλαμβανόταν με τους ίδιους ακριβώς πρωταγωνιστές!

Στην ουσία...

Όλα αυτα τα χρόνια είχαμε κατασπατάληση του Δημοσίου χρήματος όσο αφορά τη δωρεάν διανομή σχολικών συγγραμμάτων(Κάποιοι χ-ψ-ω `κύριοι` όλα αυτά τα χρόνια φώναζαν σχετικά με τη `μάσα` που έπεφτε στα πανεπιστημιακά συγγράμματα.Τελικά το κακό ξεκινούσε από τη βάση, από τα σχολεία)!

Ο ίδιος μάλιστα μου είπε πως κατά την περίοδο που ήταν διευθυντής, από καταρακτώδη βροχή πλημμύρησε η αποθήκη με τα βιβλία με αποτέλεσμα πολλά από αυτά να καταλήξουν και στα σκουπίδια(φοβερά υπεύθυνος ο κατα τ άλλα συμπαθής για μένα γείτονας και συνταξιούχος -πρώην- λυκειάρχης)!

Που θέλω να καταλήξω!

Χθες, συγγενικό μου πρόσωπο που είναι και εκπαιδευτικός σε δημόσιο σχολείο της Αττικής, μου είπε πως στο δικό τους το σχολείο έχουν βιβλία!!!
Πως η αποθήκη του σχολείου ήταν γεμάτη από βιβλία από τις προηγούμενες σχολικές χρονιές, και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό, που ο διευθυντής πήρε την απόφαση να βοηθήσει και το γειτονικό σχολείο της περιοχής μέχρι να πάνε τα νέα βιβλία από τον ΟΕΔΒ!

Και αναρωτιέμαι...

Τέτοιες πράξεις, δεν πρέπει να επαινούνται από το Υπουργείο Παιδείας ;
Από τα Μ.Μ.Ε. ;

Έχετε ακούσει την Υπουργό Παιδείας να λέει δημόσια πως κάποια σχολεία έχουν βιβλία στις αποθήκες τους ;

Εγώ προσωπικά ΟΧΙ!

Έχετε ακούσει από την Κρατική τηλεόραση, από το MEGA, το ΑΝΤ-1, το STAR, το ΑΛΦΑ κ.ο.κ. πως σε κάποια δημόσια σχολεία υπάρχουν και `νοικοκυραίοι`διευθυντές που έκαναν σωστά τη διανομή των σχολικών συγγραμμάτων με αποτέλεσμα όλα αυτά τα χρόνια να έχουν εξοικονομήσει ένα σημαντικό αριθμό συγγραμμάτων με αποτέλεσμα τη φετινή σχολική χρονιά που η πατρίδα μας αντιμετωπίζει σοβαρά οικονομικά προβλήματα και δημιουργήθηκε όλο αυτό το πρόβλημα με τα βιβλία οι συγκεκριμένοι `νοικοκυραίοι`διευθυντές να έχουν να δώσουν στα παιδιά συγγράμματα ;

Εγώ προσωπικά ΟΧΙ!

Και όπως μου είπε ο συμπαθής γείτονας:

`Ένα με δύο βιβλία αλλάζουν κάθε χρόνο, τα υπόλοιπα παραμένουν ίδια`

Και όπως μου είπε και πάλι ο συμπαθής γείτονας:

`Τα βιβλία που μας έστελνε κάθε χρόνο ο ΟΕΔΒ δεν ήταν για ένα χρόνο, αλλά για τρία`


ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΕΛΛΑΔΑ!

Και καλή συνέχεια στη `μάσα`!!!




Share/Save/Bookmark

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails