Παρασκευή 27 Μαρτίου 2009

1η Απριλίου το δώρο Πάσχα μαζί με το επίδομα από τον ΟΑΕΔ

Την 1η Απριλίου θα ξεκινήσουν οι καταβολές του επιδόματος του ΟΑΕΔ μαζί με το δώρο του Πάσχα σε όλους τους δικαιούχους. Αυτό ανακοινώθηκε από τη διοίκηση του Οργανισμού, όπως επίσης ότι το δώρο, ανάλογα με την … διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου