Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Νέα απειλή για τους χρήστες των ΑΤΜ

 Νέα απειλή για τους χρήστες των ΑΤΜ

Εντοπίστηκε κακόβουλο λογισμικό με τη μορφή του “δούρειου ίππου” που δρα αποκλειστικά σε τραπεζικά μηχανήματα αυτόματης ανάληψης μετρητών. Το κακόβουλο λογισμικό χρησιμοποιείται για την καταγραφή των προσωπικών δεδομένων και των κωδικών των χρηστών … διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου