Πάνω από 2500 άτομα έδωσαν το παρών στην ομιλία του υφυπουργού Εσωτερικών Χρήστου Ζώη το προηγούμενο Σάββατο στη Λάρισα. «Όσο ανθρώπινο είναι να μας κουράζει και να μας απογοητεύει όταν συναντούμε τη στείρα και απόλυτη άρνηση, όσο κουραστικό κι απογοητευτικό είναι να προσπαθείς για το καλύτερο εντός και εκτός Ελλάδος έχοντας αντίθετες τις πολιτικές δυνάμεις ακόμη και για τα αυτονόητα, άλλο τόσο αναζωογονητικό και ελπιδοφόρο είναι να συναντάσαι με την κοινωνία και τους σκεπτόμενους πολίτες» ανέφερε μεταξύ των άλλων στην ομιλία του ο Ζώης. Το παρών έδωσαν οι Λέγκας, Νάκος, Λυκουρέτζος, Μπέζας, Κοντός, Κωνσταντόπουλος, Αγοραστός, Χαρακόπουλος, Δήμαρχοι όλων των νομών της Θεσσαλίας και της Πιερίας, Περιφερειάρχες, Νομάρχες και ο Σύρρος ο πρώην Υπαρχηγός της Αστυνομίας, ο Κατσαρός πρόεδρος του ΕΛΓΑ και ο στενός συνεργάτης του Αβραμόπουλου Ντίνος Κόκκινος. Πρίν την ομιλία προβλήθηκε video με συνεντεύξεις των Παυλόπουλου, Μειμαράκη, Πετραλιά, Στυλιανίδη, Βαληνάκη, Ζαγορίτη και Μανώλη Κοττάκη. Χαιρετισμό έστειλαν οι Χατζηγάκης, Γκιουλέκας, Τασούλας, Ταλιαδούρος, Βλάχος, Ιωαννίδης, Σούρλας, Φώλιας, Κουκοδήμος, Καρπούζας, Τσιάρας. Μετά τον Σουφλιά στη Λάρισα ξεπετάγεται ακόμη ένας ΑΡΧΗΓΟΣ!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου