Ερώτηση για την τύχη 1,5 εκ. ευρώ που αγνοείται κατέθεσαν πριν από λίγο βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Σύμφωνα με την ερώτηση πρόγραμμα ανθρωπιστικής βοήθειας, που προοριζόταν για την Αφρική και την Μέση Ανατολή και εξειδικευόταν στην παραγωγή και διάθεση ζυμαρικών στα παιδιά της Αιθιοπίας, της Αιγύπτου και της Ιορδανίας, για το οποίο εκταμιεύθηκε δημόσιο χρήμα ύψους 1.500.000 ευρώ, με ευθύνη του Υπουργείου Εξωτερικών, κατέληξε, μέσα από αδιαφανείς απευθείας αναθέσεις, σε ένα ρεσιτάλ κακοδιαχείρισης, αφού η τύχη των κονδυλίων αγνοείται και η ανθρωπιστική βοήθεια ουδέποτε παρασχέθηκε παρά την παρέλευση του χρονικού περιθωρίου του σχετικού προγράμματος...
Η συνέχεια στο "Διεθνές Καφενείο"
Οι βουλευτές είναι:
Μιχάλης Καρχιμάκης
Γρηγόρης Νιώτης
Μάρκος Μπόλαρης
Γιάννης Δριβελέγκας
Μιχάλης Τιμοσίδης
Δημήτρης Τσιρώνης
Χρήστος Αηδόνης
Χρύσα Αράπογλου
Θεοδώρα Τζάγκρη
Γιάννης Αμοιρίδης
Τάσος Σιδηρόπουλος
Μανώλης Στρατάκης
Βασίλης Κεγκέρογλου
Γρηγόρης Νιώτης
Μάρκος Μπόλαρης
Γιάννης Δριβελέγκας
Μιχάλης Τιμοσίδης
Δημήτρης Τσιρώνης
Χρήστος Αηδόνης
Χρύσα Αράπογλου
Θεοδώρα Τζάγκρη
Γιάννης Αμοιρίδης
Τάσος Σιδηρόπουλος
Μανώλης Στρατάκης
Βασίλης Κεγκέρογλου
και ολόκληρη η ερώτηση: ΕΔΩ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου