Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε, ύστερα από πρωτοβουλία του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, η προγραμματισμένη Εκδήλωση - Συζήτηση με θέμα: «Η μετεξέλιξη των Τ.Ε.Ι. σε Πανεπιστήμια», στην αίθουσα «Σκουφάς», στην Άρτα.
Στην έναρξη της Εκδήλωσης, χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρόεδρος του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου κ. Γκίκας Γρηγόριος και ακολούθησαν οι εισηγήσεις των προσκεκλημένων ομιλητών και συγκεκριμένα του κ. Μητρόπουλου Αθανάσιου, Προέδρου Τ.Ε.Ι. Καβάλας, του κ. Ναξάκη Χαρίλαου Καθηγητή Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής Τ.Ε.Ι. Ηπείρου, του κ. Αντωνίου Αντώνη, Αντιπροέδρου Τ.Ε.Ι. Πειραιά και τέλος του κ. Πασχαλούδη Δημήτριου, Προέδρου Τ.Ε.Ι. Σερρών.
Στο δεύτερο μέρος της Εκδήλωσης ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση, κατά την οποία το λόγο πήραν πολλοί από τους παρευρισκόμενους, μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού του Τ.Ε.Ι., εκπρόσωποι των τοπικών αρχών, αντιπρόσωποι των κομμάτων, ενώ ακούστηκαν και μεμονωμένες τοποθετήσεις από ανθρώπους με ενδιαφέρον για τις εξελίξεις στο χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Την παρουσίαση της Εκδήλωσης και το συντονισμό της Συζήτησης έκανε η Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων του Τ.Ε.Ι. Ηπείρου κα Κουτσούμπα Κυριακούλα.
Από την προσέλευση του κοινού και από την όλη συζήτηση γενικότερα, διαφάνηκε ότι ο σύγχρονος ρόλος που καλούνται να διαδραματίσουν τα Ανώτατα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα αφορά το σύνολο των πολιτών και σχετίζεται άμεσα με όλους τους τομείς της δημόσιας δράσης, της οικονομίας, και του πολιτισμού τόσο σε περιφερειακό όσο και σε εθνικό επίπεδο.
Οι εξελίξεις στο χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, με βάση και τις αλλαγές στη νομοθεσία για την εκπαίδευση, που συντελούνται σε επίπεδο κρατών-μελών της Ε.Ε, έχουν δώσει το έναυσμα για συζητήσεις, προβληματισμούς και τοποθετήσεις αλλά το σημαντικότερο, για γόνιμο διάλογο από τον οποίο θα προκύψουν πολλαπλά οφέλη και συμπεράσματα για την καλή μελλοντική πορεία, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα και τη βιωσιμότητα των Ανώτατων Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων. Προς την κατεύθυνση αυτή, το θέμα της «Μετεξέλιξης των Τ.Ε.Ι. σε Πανεπιστήμια» καθίσταται επίκαιρο και επιτακτικό.
Ισπανία: Πανικός σε ξενοδοχείο της Τενερίφης για τις… ξαπλώστρες
Πριν από 4 ώρες
1 σχόλια:
Τα ΤΕΙ δεν θα γίνουν ποτέ πανεπιστήμια με κύριο λόγο την ίδια τη φύση τους. Στα ΤΕΙ ο σπουδαστής μαθαίνει μια τέχνη (τεχνική) την οποία και μπορεί να εφαρμόσει άμεσα. Στα ΑΕΙ ο φοιτητής αποκτά τη γνώση και την ικανότητα να σκέφτεται για την πρόοδο των επιστημών και των τεχνών αν θέλετε που οι απόφοιτοι ΤΕΙ μαθαίνουν να εφαρμόζουν. Αντί λοιπόν τα ΤΕΙ να ονειρεύονται να γίνουν ΑΕΙ, ας επικεντρωθούν στα προβλήματα όπως ελλείψεις εργαστηρίων και ας αφήσουν την έρευνα για τα ΑΕΙ.
Δημοσίευση σχολίου