Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Ψεύτικα τα γκάλοπ; η παράβλεψη.


Μήπως τελικά θέλουν να μας τρελάνουν; Όλοι ξέρουμε ότι για να μπει ένα κόμμα στην βουλή χρειάζεται 3%. Τώρα, ποιος θα μας εξηγήσει γιατί δίνουν εννέα έδρες στου οικολόγους με 2.9% αφού έτσι και αλλιώς με αυτό το ποσοστό δεν παίρνει καμία. Είναι ο γιαλός στραβός, η στραβά αρμενίζουμε.


ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου