Φέτες έκανε τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Β. Μεϊμαράκη ο Δήμος Βερύκιος, ο οποίος στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων βγήκε από τον Φλοίσβο μπροστά από τα ιστορικά θωρηκτά "Βέλος" και "Αβέρωφ". Όπως αποκάλυψε σ' ένα καταπληκτικό ρεπορτάζ ο γνωστός δημοσιογράφος στα δυο μουσεία πλέον, υπηρετούν χωρίς να παρουσιάζονται ποτέ 21 και 28 Ναύτες αντίστοιχα! Ο Δήμος Βερύκιος στο ρεπορτάζ του αναφέρθηκε και στην αποκάλυψη του pressmme με τους 216 γαλάζιους βισματούχους, θέμα το οποίο έφερε στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ. Δήμο, μη μασάς με τα λαμόγια της γαλάζιας εξουσίας. Βγάλε τα όλα στη φορά...ΠΗΓΗ
Mesa den einai mono galazioi. Alla prasini, kokkini kai oti allo yparxei....Gia auto min katigoroume monoplevra
ΑπάντησηΔιαγραφή