Προθεσμία για τις 12 Μαΐου προκειμένου να απολογηθούν ζήτησαν και πήραν από τον 4ο ειδικό ανακριτή, Νίκο Ζαγοριανό, ο Μιχάλης Χριστοφοράκος και ο Πρόδρομος Μαυρίδης.
Ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Siemens κατηγορείται για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και δωροδοκία, που αφορούν την υπόθεση ψηφιοποίησης του ΟΤΕ. Ο κ. Χριστοφοράκος ήταν ο πρώτος που πέρασε σήμερα την πόρτα του ανακριτή, από τους επτά κατηγορουμένους που εκλήθησαν ήδη σε απολογία.
Ακολούθησαν οι πρώην γενικοί διευθυντές της Siemens Ελλάς, Πρόδρομος Μαυρίδης και Χρήστος Καραβέλας, που επίσης ζήτησαν και πήραν προθεσμία να απολογηθούν για τις 12 Μαΐου. Ο Χρήστος Καραβέλας αντιμετωπίζει προβλήματα με την καρδιά του και λείπει στο εξωτερικό.
Θα ακολουθήσουν, σήμερα, άλλα τέσσερα πρώην διευθυντικά στελέχη της Siemens και του ΟΤΕ (ανάμεσα στους οποίους και ο πρώην γενικός διευθυντής τηλεπικοινωνιακού συστήματος, Γιώργος Σπαρπέλης). http://www.zougla.gr/news.php?id=33970



![Reblog this post [with Zemanta]](http://img.zemanta.com/reblog_e.png?x-id=548e82e0-b5ba-4db9-822e-62e3ea2edc02)





0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου