Αίσιο τέλος είχε η υπόθεση αρπαγής ενός εννεάμηνου βρέφους από την οικία της αθίγγανης μητέρας του, το βράδυ του Σαββάτου, στα Νεόκτιστα Ασπροπύργου. Μετά από επιχείρηση της αστυνομίας, που έγινε παρουσία του εισαγγελέα το απόγευμα της Κυριακής, το μωρό απελευθερώθηκε και παραδόθηκε στην μητέρα του.
Όπως είχε καταγγείλει η 21χρονη, στις 22:45 το βράδυ του Σαββάτου πέντε άτομα εισέβαλαν στην οικία της παρά τη θέλησή της και με την απειλή όπλου άρπαξαν το μωρό. Ανάμεσα στους δράστες ήταν ο πατέρας του βρέφους, που συνελήφθη, και ο θείος του. http://www.zougla.gr/news.php?id=33982








0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου