Για δες έναν πατριώτη!



Γράφει η Σία Κοσιώνη
Επιτέλους εθνική γιορτή! Να τονώσουμε το καταρρακωμένο εθνικό μας γόητρο.
Έλα εδώ εσύ! Πόσο πατριώτης είσαι; Στην παρέλαση θα πας; Έβαλες σημαία στο μπαλκόνι;
Πόσο είχες στην ιστορία; Θυμάσαι από πότε έχεις να κοινωνήσεις; Πες ότι γουστάρεις και το Βερέμη να με αποτελειώσεις! Εδώ μας κάνουν κουμάντο οι Αμερικάνοι και οι κουτόφραγκοι κι εσύ κοιμάσαι;............
Κοιμάσαι… Κοιμάσαι… Είναι τριημεράκι. Κι αν δεν ήταν θα το έκανες. Σε λίγο θα ξυπνήσεις στο εξοχικό δίπλα στο κύμα. Έχεις «πάρει» και λίγο αιγιαλό βλέπω. Ε, καλά τώρα. Βρες μου εσύ έναν «καθαρό» και δείξ’ τον μου.
Βρε άτιμε! Πού πήγανε τα πευκάκια που ήταν εδώ; Θα μου πεις, εδώ κάηκε η μισή Πελοπόννησος,
αυτά μας μάραναν;
Δε μου είπες… Τελικά έβγαλες τα λεφτά σου έξω; Τι να έκανες ρε φίλε; Οικογένεια έχεις. Παιδιά. Γίνεται να ζεις με την αγωνία;
Κλέβεις λίγο και την εφορία, ε; Σιγά το έγκλημα. Όλη η Ελλάδα το κάνει. Σάμπως και πιάνουν τόπο;
Α! Σε είδα προχθές που πάσχιζες να παρκάρεις πάνω σε ένα πεζοδρόμιο. Έτσι που έχουν καταντήσει αυτές οι πόλεις, πού να το βάλεις το ρημάδι;
Κοίτα εδώ μια τρελή! Πού πάς κυρά μου μες στη μέση του δρόμου; Επειδή έχει διάβαση νομίζεις ότι θα περνάς απέναντι όποτε σου καπνίσει;
Ωπ! Τσιγάρα! Τελείωσε κι αυτό το πακέτο. Βλέπεις πουθενά κανένα κάδο; Πέτα το κάτω μωρέ. Δε βαριέσαι… Ούτως ή άλλως βρώμικα είναι…
Τελικά στο γιατρό το έδωσες το φακελάκι, ε; Μη το συζητάς. Με την υγεία δεν παίζουμε, αδελφέ. Όλα κι όλα.
Άντε! Κάνε λίγο πιο ‘κει. Δε βλέπουν. Σιγά μην κάτσουμε να περιμένουμε σ’ αυτή την ουρά. Τι είπατε; Εγώ σας έφαγα τη θέση; Πώς μιλάτε έτσι κύριε; Ξέρετε ποιος είμαι εγώ;
Ουφ… Τι ζούγκλα είναι εκεί έξω! Κάτσε να σου φτιάξω ένα εσπρεσάκι.
Δε μου λες; Τελικά αυτή η Μακρυπούλια τα έχει στα αλήθεια με το Χατζηγιάννη ή είναι διαφημιστικό κόλπο; Τι ακούς;
Άσχετο. Το βράδυ θα μαζευτούμε στης Γιώτας για τα «Ασημένια Φεγγάρια». Η Γκιουμούς έχει πυροβολήσει τον Ενγκίν. Να δούμε… Θα ζήσει;  
Αμάν!!! Τι ώρα πήγε ρε παιδιά;
Καλέ, βάλε ΕΤ1! Ξεκίνησε η παρέλαση!

Read more: http://gkatzios.blogspot.com/2011/03/blog-post_2877.html#ixzz1HmZqqXCE
Share/Save/Bookmark

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails