
Από 4volos.blogspot.com
Στη Γραμμή (Ferry Boat) από Γλύφα για Αγιόκαμπο δωρεάν μετακινούνται οι "φτωχοί" Μητροπολίτες , Βουλευτές και Νομάρχες ενώ οι "πλούσιοι" ανάπηροι και φοιτητές πληρώνουν μειωμένο όσο για τους υπόλοιπους κανονικά. Να που πάνε τα χρήματα, πληρώνουμε τις βόλτες των Βουλευτών για να μαζέψουν ψήφους και τους "φτωχούς" μητροπολίτες. Ντροπή σας , υπάρχουν...
άνθρωποι που δεν μπορούν να περάσουν απέναντι γιατί δεν έχουν τα χρήματα για ένα εισιτήριο και εσείς τα δίνετε δωρεάν στους προνομιούχους αυτού του κράτους.
"Η Δημοκρατία μας αυτοκαταστρέφεται διότι κατεχράσθη το δικαίωμα της ελευθερίας και της ισότητας, διότι έμαθε τους πολίτες να θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία." Ισοκράτης (436 π.Χ-338 π.Χ. )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου