»ΔΙΑΛΟΓΟΣ" ΚΑΙΕΙ" ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΦΥΛΑΚΩΝ‏


Μιας που λέγαμε για τους διαλόγους της εγκληματικής συμμορίας, ας δούμε την απίστευτη κουβέντα του διευθυντή των φυλακών Αγιάς Χανίων με τη γυναίκα του αρχιμαφιόζου Παν.Βλαστού. Πώς είναι δυνατόν να μεσολαβεί ο διευθυντής για να μεταφερθεί ο Βλαστός από τις φυλακές Τρικάλων στις φυλακές Αλικαρνασσού, όπου οι συνθήκες είναι πιο "χαλαρές"; Στους διαλόγους η Χήρα είναι η γυναίκα του Βλαστού και ο Μιχάλης είναι ο Κυριακάκης, διευθυντής των φυλακών Αγιάς!
ΧΗΡΑ:Ναι
ΜΙΧΑΛΗΣ:Κοριτσάκι τι κάνεις;
ΧΗΡΑ:Καλημέρα κύριε Μιχάλη καλά είμαι
ΜΙΧΑΛΗΣ:Με πήρε η κυρία Τιλιμούρα
ΧΗΡΑ:Α....!Η Έλλη;
ΜΙΧΑΛΗΣ:Ναι και με ρώταγε για τη μεταγωγή
ΧΗΡΑ:Ναι
ΜΙΧΑΛΗΣ:Λοιπόν να σου πω τώρα ένα νέο...
ΧΗΡΑ:Ναι
ΜΙΧΑΛΗΣ:Μου λέει την μεταγωγή θα την κάνουμε στην Αλικαρνασσό, αλλά ξέρεις μου λέει ότι έχει απαγορευτεί τώρα,μετά από μια εβδομάδα ε...την επομένη των εκλογών,λέω εντάξει...

ΧΗΡΑ:Αααα,η κυρία που είναι πάνω στο Υπουργείο μου λέτε κύριε Μιχάλη
ΜΙΧΑΛΗΣ:Ε,με ποια να σου πω;
ΧΗΡΑ:Αααα τώρα κατάλαβα ,δεν κατάλαβα κύριε Μιχάλη με συγχωρείτε,νόμιζα ότι λέγατε..
.ΜΙΧΑΛΗΣ:Με πήρε η Τιλιμούρα η δική σου η δικηγόρος και με ρώταγε...
.ΧΗΡΑ:Α,τώρα κατάλαβα,α μάλιστα!
ΜΙΧΑΛΗΣ:Και της είπα δεν ξέρω ,θα το πω στην Χήρα,σε σένα θα το πω;
ΧΗΡΑ:Ναι καλά της είπατε,καλά της είπατε
ΜΙΧΑΛΗΣ:Ναι και πήρα τώρα ,αυτή την στιγμή της μίλησα,της λέω που είσαι μωρή;λέει είμαι σε ένα συμβούλιο,γαμώ την Παναγία σου όλο σε συμβούλια είσαι της λέω,λέει λέω την μεταγωγή....Στην Αλικαρνασσό μου λέει
ΜΙΧΑΛΗ δεν΄ξέρεις μου λέει τώρα δεν μπορώ μας απαγόρευσε ο Υπουργός ,την άλλη μέρα των εκλογών θα του την κάνω
ΧΗΡΑ:Α,μάλιστα ωραία,ωραία,ωραία κύριε Μιχάλη
ΜΙΧΑΛΗΣ:Άρα λοιπόν πες στον κύριο Παναγιώτη όλα ωραία και μοιραία
ΧΗΡΑ:Θα του το πω να σας πάρει και τηλέφωνο
ΜΙΧΑΛΗΣ:Ετσι κορίτσι μου
ΧΗΡΑ:Ναι κύριε Μιχάλη μου εμείς θα τα πούμε





Share/Save/Bookmark
ευχαριστούμε για την επίσκεψη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails